قوانین و مقررات سایت آتریا
به فروشگاه اینترنتی آتریا خوش آمدید؛
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات آتریا به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به آتریا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه اینترنتی از سوی کاربر است
تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ، شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای آتریا استفاده میکنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آتریا اقدام نماید.
از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی آتریا ، سایت آتریا به عنوان فروشنده یا سفارش گیرنده و کاربر اینترنتی، سفارش دهنده یا خریدار تلقی می شوند.
شرایط و ضوابط خدمات فروشگاه اینترنتی آتریا
.قوانین عمومی:
• توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی آتریا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
• فروشگاه اینترنتی آتریا هیچ گونه مسئولیتی را در مورد اختلال در عملکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی باشد که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه هستند نظیر قطع اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری در سطح کلان و غیره ، نمی پذیرد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
• فروشگاه اینترنتی آتریا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
• هیچ یک از اطلاعات از جمله ایمیل، شماره تلفن و موبایلها و سایر موارد منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایهای شما مانند آدرس IP توسط سرویسهای آمارگیری ازجمله Google Webmasters و Google Analytics جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی در صورت تایید کاربر در هنگام ارسال نظر در قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده می شوند.
قوانین و سیاست های ارائه محتوای کالا و خدمات در سایت آتریا
• اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آتریا از منابع زیر تامین میشود:
اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه میشوند.
اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی تولید کنندگان برند ترجمه میشوند.
• فروشگاه اینترنتی آتریا با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
• خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت شامل لوگو، علائم تجاری، متن و توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و ویدئو و سایر دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی آتریا که جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب میشود جهت فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید.
اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید. مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی آتریا شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی آتریا می باشد.
قوانین و ضوابط ثبت، پردازش و ارسال سفارش
• کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در هنگام ثبت سفارش درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات میتواند منجر به اختلال در روال تامین کالا ، هماهنگی ارسال و تحویل کالا شود و تیم آتریا هیچ تعهدی در قبال اختلالاتی که به این واسطه در رویه ارسال سفارش به وجود آید ، نمیپذیرد .
• فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی مُدیاژ درج نموده است.
• ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال می باشد .
• روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
• فروشگاه اینترنتی گروه آتریا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد ولیکن از ساعت 10 صبح الی 14 بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه و تا ساعت 12 روزهای پنجشنبه ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات را دارد .
•
فروشگاه اینترنتی گروه آتریا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی مُدیاژ به پایان رسیده باشد و بنا بر بعضی مشکلات فنی آن محصول ثبت سفارش نهایی شود ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی گروه آتریا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
• با توجه به اینکه تامین بسیاری از محصولات با تعهد و ضمانت تامین کننده و صاحبان برند ،دارای موجودی هستند ، در صورتی که تامین کننده و صاحب برند محصول سفارش داده شده، به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد ، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
• لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند.
همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد..
قوانین مرتبط با تحویل سفارش
• مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر (سفارش دهنده) در فروشگاه اینترنتی آتریا درج شده و فروشگاه اینترنتی آتریا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه ارسال ) ، سفارش مشتری را در مکان و زمان ثبت شده تحویل دهد. در صورت عدم حضور یا اشتباه در درج روز و آدرس محل تحویل کالا ، سفارش دهنده از فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
• مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
• سفارش دهنده با تحویل گرفتن کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت سفارش ، تایید خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا اعلام نموده است .
• سایت آتریا نسبت به تحویل محصولات اصل و دارای تاریخ مصرف ، به مشتریان خود متعهد است چنانچه در مواردی محصولی فاقد موارد ذکر شد به مشتری تحویل گردد ، این ضمانت وجود دارد که در صورت هماهنگی با واحد پشتیبانی و رعایت شرایط مرجوعی کالا ، امکان مرجوعی و تعویض کالا برای مشتریان عزیز آتریا فراهم گردد .
• توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
پرداخت آنلاین:
شما عزیزان می توانید در مرحله پرداخت از طریق درگاه امن زرین پال سفارش خود را تکمیل کنید.
در این مرحله با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی از جمله شماره کارت ، CVV2 ، رمز اینترنتی دوم یا پویای کارت خود ، مرحله پرداخت رو به پایان برسانید و جهت اطمینان ، بعد از تکمیل این مرحله شماره سفارش شما اعلام می شود همچنین از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
روش های ارسال سفارشات
آتریا فروشگاهی است به وسعت ایران؛ در هرکجای این سرزمین عزیز که از ما خرید کنید، سفارش شما را با بهترین روشها و در سریعترین زمان ممکن به دست شما میرسانیم.
سفارشات رشت
کلیه سفارشات که به مقصد شهر رشت باشند از طریق پیک اسنپ، در بازه زمانی هماهنگ شده به دست شما خواهد رسید .
سفارشات شهرستان
کلیه سفارشات شهرستانها با سرویس پسا چاپار یا پست پیشتاز اداره پست جمهوری اسلامی ایران برای شما عزیزان ارسال میشود.
پیگیری سفارش :
کد رهگیری سفارش شما بعد از ارسال از 24 ساعت نهایت 72 ساعت برای شما پیامک می شود.برای پیگیری مرسوله خود از روش های زیر استفاده کنید.